ВХОД В САЙТА:

Маркетингово проучване на пазара на верига ресторанти за бързо хранене Макдоналдс

Документът се състои от 11 страници.... Нашият анализ се основава на търговско дружество "Макдоналдс", и по-специално на на техния продукт Биг Мак. За него ще започнем нашето проучване с кратък преглед на принципите на "Макдоналдс". Първият "Макдоналдс" е бил открит от братята Макдоналд през 1948 г., ставайки първата верига за бързо хранене в Сан Бернардино, Калифорния (САЩ). Те предлагат храна, която се приготвя и сервира по-рано и при висока скорост. Компанията обаче, която ние познаваме днес, не е създадена от двамата братя, а от Рей Крок. През 1954г., когато Крок среща братята Макдоналд в Сан Бернардино, той се удовил от скороста на обслужване на клиенти. Хората прииждали към ресторанта, купували храна и за отрицателно време продължавали пътя си. Заключението на Рей Крок било „Хората се нуждаят от качество, но повече от всичко от б...

Вид материал: Казус
Предмет: Маркетинг
Добавен на: 17.11.2014
Подходящ за: Студенти
Други: Документът е използван в гр. София, учебно заведение: НБУ
Размер на файла: 823 kb
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Държавата – това съм АЗ
Изкушение и устойчивост – Изворът на белоногата
План-конспект: Геометрични фигури
Дидактика - тест
Управление на иновациите - изпитен тест
© 2019 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - За контакти: info@(at)learn.bg