ВХОД В САЙТА:

Маркетингово проучване на пазара на верига ресторанти за бързо хранене Макдоналдс

Документът се състои от 11 страници.... Нашият анализ се основава на търговско дружество "Макдоналдс", и по-специално на на техния продукт Биг Мак. За него ще започнем нашето проучване с кратък преглед на принципите на "Макдоналдс". Първият "Макдоналдс" е бил открит от братята Макдоналд през 1948 г., ставайки първата верига за бързо хранене в Сан Бернардино, Калифорния (САЩ). Те предлагат храна, която се приготвя и сервира по-рано и при висока скорост. Компанията обаче, която ние познаваме днес, не е създадена от двамата братя, а от Рей Крок. През 1954г., когато Крок среща братята Макдоналд в Сан Бернардино, той се удовил от скороста на обслужване на клиенти. Хората прииждали към ресторанта, купували храна и за отрицателно време продължавали пътя си. Заключението на Рей Крок било „Хората се нуждаят от качество, но повече от всичко от б...

Вид материал: Казус
Предмет: Маркетинг
Добавен на: 17.11.2014
Подходящ за: Студенти
Други: Документът е използван в гр. София, учебно заведение: НБУ
Размер на файла: 823 kb
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Управление на иновациите - изпитен тест
Библията - книга на книгите
Хемолитотрофни бактерии
Грешната и слаба човешка природа според Евангелието
Лекции по теория на управлението за ИУ-Варна
ИЗБРАНИ ТЕМИ:
 Протоколи по Електротехника
 Проекти по Механика
 Есета по Биология
 Курсови работи по Специална педагог...
 Курсови работи по Математика
 Доклади по Неврология
 Пищови по Статистика
 Дипломни работи по Лингвистика
 Доклади по Литература
 Планове по Педагогика
 Уроци по Публична администрация
 Реферати по Здравен мениджмънт
 Курсови работи по Криминалистика
 Лекции по Педагогика
 Документи по Археология
 Виж всички

© 2018 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - Политика за защита на личните данни - За контакти: info@(at)learn.bg