ВХОД В САЙТА:

Външна търговия на България (2007 – 2012)

Курсова работа на тема "Външна търговия на България (2007 – 2012)", документът се състои от 18 страници..... Силен пазар за българското вино се оказа Китай, където интересът е предимно към нашите марки от средния клас, които са и сред най- произвежданите. Само през това лято един от най-големите винопроизводители у нас сключи договор за износ на 5 милиона бутилки годишно за китайския пазар. Трябва да се отбележи факта, че част от износа на наше вино към Китай се осъществява през Хонг Конг, заради високите мита при директен внос. Традиционният за България продукт –розовото масло- е с широко приложение в козметичната промишленост . Българското розово масло е добре прието на пазарите в Китай, Япония, Саудитска Арабия, Йордания, Южна Африка и Чили. Напоследък има повишен интерес към българското розово масло и от ...

Вид материал: Курсова работа
Предмет: Международни Отношения
Добавен на: 21.11.2014
Подходящ за: Студенти
Други: Документът е използван в гр. София, учебно заведение: Югозападен университет
Размер на файла: 156.5 kb
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Държавата – това съм АЗ
Изкушение и устойчивост – Изворът на белоногата
План-конспект: Геометрични фигури
Дидактика - тест
Управление на иновациите - изпитен тест
© 2019 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - За контакти: info@(at)learn.bg