Потребителите онлайн - проучване, поведение и факторни влияния
Курсова работа по: Икономика на търговията на тема "Потребителите онлайн - проучване, поведение и факторни влияния", документът се състои от 13 страници.... Предлага ли удобството от използването на технологиите надхвърляне на ползите, които те търсят от покупката? За купувача, съществува ли нетърговска ситуация между удобството предлагано от он-лайн доставката и качеството на продукта? Търсят ли те информация, опит в пазаруването, съвет, забавление или просто прелистват в мрежата? Такива въпроси стават дори по уместни, когато купувача купува за някой друг, особено за подарък. Колко от нас са получавали подаръци, които са неподходящи, но са били лесно закупени? Дали он-лайн пазаруването е повече полза за купувача отколкото самия продукт? Отговорът сигурно е някъде по средата, но он-лайн маркетолозите трябва да знаят в кои граници е постав...
Вид материал:
Курсова работа
Предмет:
Маркетинг
Добавен на:
28.11.2014
Подходящ за:
Студенти
Други:
Документът е използван в гр. София, учебно заведение: УНСС