ВХОД В САЙТА:

Методика на обучение по роден език в началното училище

Учебният материал се състои от седемнадесет страници..... Тези два компонента са взаимно свързани и би следвало от самото начало да се формират в единство. Учителската практика обаче много често се насочва предимно върху декодирането. Учителите не отделят достатъчно внимание и изпускат перспективата на четеното за разбиране и комуникация. Това създава опасност за формиране на ограничени представи у детето за функциите на четенето, демотивира го и формира неправилни стратегии, възпрепятстващи изграждането му като пълноценен читател. Много автори критикуват дебалансирането на работата върху двата компонента на четенето и според тях това е неправилна образователна стратегия. Така например К. Зелан подчертава че: „..преподаването на четенето в детството ни не е без значение за нашата любов към него, когато достигнем разумна възраст...

Вид материал: Курсова работа
Предмет: Методика на обучението
Добавен на: 11.01.2015
Подходящ за: Студенти
Други: Документът е използван в гр. София, учебно заведение: Потребители на Learn.bg
Размер на файла: 104.5 kb
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Държавата – това съм АЗ
План-конспект: Геометрични фигури
Изкушение и устойчивост – Изворът на белоногата
Дидактика - тест
Маркетингови изследвания - тест
© 2019 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - За контакти: info@(at)learn.bg