ВХОД В САЙТА:

Компаративен анализ на обслужването в хотел

Курсов проект на тема "Компаративен анализ на обслужването в хотел „Адмирал“ и хотел „Марина Гранд Бийч“", документът се състои от десет страници..... От изложеното до момента и таблицата можем да си направим следните изводи: И на двата хотела липсва (или не е изложена информация във сайта на обекта) програма за лоялни клиенти - VIP карта, или друг способ, скойто да насърчат лоялни клиенти. Същото важи и за стандартизирането на облужването – с цел подобряването му. И двата обекта имат пропуски и забележки по информацията в сайтовете си. Биха могли да увеличат асортимента от допълнителни услуги, както и нивото на обслужване....

Вид материал: Курсова работа
Предмет: Туризъм
Добавен на: 18.01.2015
Подходящ за: Студенти
Други: Документът е използван в гр. Варна, учебно заведение: Икономически университет - Варна
Размер на файла: 69.5 kb
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Държавата – това съм АЗ
План-конспект: Геометрични фигури
Изкушение и устойчивост – Изворът на белоногата
Дидактика - тест
Маркетингови изследвания - тест
© 2019 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - За контакти: info@(at)learn.bg