ВХОД В САЙТА:

Компаративен анализ на обслужването в хотел

Курсов проект на тема "Компаративен анализ на обслужването в хотел „Адмирал“ и хотел „Марина Гранд Бийч“", документът се състои от десет страници..... От изложеното до момента и таблицата можем да си направим следните изводи: И на двата хотела липсва (или не е изложена информация във сайта на обекта) програма за лоялни клиенти - VIP карта, или друг способ, скойто да насърчат лоялни клиенти. Същото важи и за стандартизирането на облужването – с цел подобряването му. И двата обекта имат пропуски и забележки по информацията в сайтовете си. Биха могли да увеличат асортимента от допълнителни услуги, както и нивото на обслужване....

Вид материал: Курсова работа
Предмет: Туризъм
Добавен на: 18.01.2015
Подходящ за: Студенти
Други: Документът е използван в гр. Варна, учебно заведение: Икономически университет - Варна
Размер на файла: 69.5 kb
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Държавата – това съм АЗ
Изкушение и устойчивост – Изворът на белоногата
Управление на иновациите - изпитен тест
Маркетингови изследвания - тест
Маркетингови изследвания - тест 2
ИЗБРАНИ ТЕМИ:
 Тестове по Финанси
 Лекции по Програмиране
 Реферати по Лингвистика
 Документи по География
 Упражнения по Химия
 Други учебни материали по Неврологи...
 Планове по Педагогика
 Теми по Педагогическа психология
 Доклади по Литература
 Проекти по Планиране и прогнозиране
 Проекти по Европейска интеграция
 Доклади по Счетоводство
 Дипломни работи по Книгознание, биб...
 Други учебни материали по Геометрия
 Теми по Агробизнес
 Виж всички

© 2018 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - Политика за защита на личните данни - За контакти: info@(at)learn.bg