ВХОД В САЙТА:

Планиране и организиране на рекламна кампания. Рекламен бюджет

Курсова работа по: Реклама на тема "Планиране и организиране на рекламна кампания. Рекламен бюджет", документът се състои от девет страници.... След избора на базова медия, остава да се определи дали трябва или не да се установят и допълнителните средства за масова комуникация и кои да бъдат те. Този избор именно поставя въпроса за дублиране между медиите. Дублирането е форма на повторение и по този начин частта от аудиторията, която получава послание чрез два типа медии ще ги получи повторени последователно. Изборът на вторични медии трябва да бъде направен в зависимост от това дублиране, което се оказва много трудно. Цел на плана на медиите е да подбере носителите на информация вътре в рамките на определените медии и начина на използуването им. Изборът на носители на информация измежду един тип медии има за цел да намери к...

Вид материал: Курсова работа
Предмет: Реклама и PR
Добавен на: 19.01.2015
Подходящ за: Студенти
Други: Документът е използван в гр. Пловдив, учебно заведение: ПУ
Размер на файла: 100.5 kb
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Държавата – това съм АЗ
Изкушение и устойчивост – Изворът на белоногата
Управление на иновациите - изпитен тест
Маркетингови изследвания - тест
Маркетингови изследвания - тест 2
ИЗБРАНИ ТЕМИ:
 Тестове по Математика
 Упражнения по Астрономия
 Документи по Психиатрия
 Документи по Маркетинг
 Теми по Литература
 Лекции по Информатика, ИТ
 Уроци по Астрономия
 Теми по Геометрия
 Биографии по Астрономия
 Курсови работи по Литература
 Биографии по Математика
 Упражнения по Финанси
 Лекции по Педиатрия
 Курсови работи по Неврология
 Курсови работи по Автоматика, изчис...
 Виж всички

© 2018 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - Политика за защита на личните данни - За контакти: info@(at)learn.bg