ВХОД В САЙТА:

Планиране и организиране на рекламна кампания. Рекламен бюджет

Курсова работа по: Реклама на тема "Планиране и организиране на рекламна кампания. Рекламен бюджет", документът се състои от девет страници.... След избора на базова медия, остава да се определи дали трябва или не да се установят и допълнителните средства за масова комуникация и кои да бъдат те. Този избор именно поставя въпроса за дублиране между медиите. Дублирането е форма на повторение и по този начин частта от аудиторията, която получава послание чрез два типа медии ще ги получи повторени последователно. Изборът на вторични медии трябва да бъде направен в зависимост от това дублиране, което се оказва много трудно. Цел на плана на медиите е да подбере носителите на информация вътре в рамките на определените медии и начина на използуването им. Изборът на носители на информация измежду един тип медии има за цел да намери к...

Вид материал: Курсова работа
Предмет: Реклама и PR
Добавен на: 19.01.2015
Подходящ за: Студенти
Други: Документът е използван в гр. Пловдив, учебно заведение: ПУ
Размер на файла: 100.5 kb
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Държавата – това съм АЗ
План-конспект: Геометрични фигури
Изкушение и устойчивост – Изворът на белоногата
Дидактика - тест
Маркетингови изследвания - тест
© 2019 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - За контакти: info@(at)learn.bg