ВХОД В САЙТА:

Управление на рекламата

Курсова работа по Управление на рекламата на тема Анализ на рекламната кампания на омекотители Семана СЪДЪРЖАНИЕ: І. Увод ІІ. Цели и целеви сегменти на рекламната кампания ІІІ.Основна рекламна тема и рекламен апел, характеризиращ кампанията ІV. Предмет на рекламата и характеристика на продукта V. Рекламни канали, рекламоносители и рекламни средства VІ. Време, периодичност, интензивност и продължителност на рекламната кампания VІІ. Заключение – изводи и обобщения и източници........По определение рекламната кампания представлява съвкупност от рекламни мероприятия за определен период от време, подчинени на общ замисъл и цел – популяризиране и повишяване на интереса към дадена стока, група от стоки или услуги на една фирма, с което да се постигне увелиечение на обема на продажбите, а с това и на печалбата. За целта се използ...

Вид материал: Курсова работа
Предмет: Реклама и PR
Добавен на: 02.05.2017
Подходящ за: Студенти и ученици
Други: Документът е използван в гр. Варна, учебно заведение: Икономически Университет - Варна
Размер на файла: 361.63 kb
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Управление на иновациите - изпитен тест
Библията - книга на книгите
Хемолитотрофни бактерии
Грешната и слаба човешка природа според Евангелието
Лекции по теория на управлението за ИУ-Варна
ИЗБРАНИ ТЕМИ:
 Реферати по Фолклористика
 Планове по География
 Упражнения по Химия
 Биографии по Музика
 Тестове по История
 Протоколи по Информатика, ИТ
 Лекции по Чужди езици
 Уроци по Български език
 Документи по Английски
 Реферати по Социална политика
 Теми по Неврология
 Упражнения по Български език
 Теми по Физиология на растенията
 Курсови работи по Технология за пре...
 Други учебни материали по Алгебра
 Виж всички

© 2018 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - Политика за защита на личните данни - За контакти: info@(at)learn.bg