ВХОД В САЙТА:

Управление на рекламата

Курсова работа по Управление на рекламата на тема Анализ на рекламната кампания на омекотители Семана СЪДЪРЖАНИЕ: І. Увод ІІ. Цели и целеви сегменти на рекламната кампания ІІІ.Основна рекламна тема и рекламен апел, характеризиращ кампанията ІV. Предмет на рекламата и характеристика на продукта V. Рекламни канали, рекламоносители и рекламни средства VІ. Време, периодичност, интензивност и продължителност на рекламната кампания VІІ. Заключение – изводи и обобщения и източници........По определение рекламната кампания представлява съвкупност от рекламни мероприятия за определен период от време, подчинени на общ замисъл и цел – популяризиране и повишяване на интереса към дадена стока, група от стоки или услуги на една фирма, с което да се постигне увелиечение на обема на продажбите, а с това и на печалбата. За целта се използ...

Вид материал: Курсова работа
Предмет: Реклама и PR
Добавен на: 02.05.2017
Подходящ за: Студенти и ученици
Други: Документът е използван в гр. Варна, учебно заведение: Икономически Университет - Варна
Размер на файла: 361.63 kb
 
НАЙ-ТЕГЛЕНИ ЗА ДНЕС:
Държавата – това съм АЗ
Изкушение и устойчивост – Изворът на белоногата
Управление на иновациите - изпитен тест
Маркетингови изследвания - тест
Маркетингови изследвания - тест 2
ИЗБРАНИ ТЕМИ:
 Реферати по Трудово право
 Реферати по Математическо моделиран...
 Лекции по Психология
 Протоколи по Електротехника
 Курсови работи по Изобр. изкуство
 Пищови по Микроикономика
 Курсови работи по Електроника
 Уроци по Биология
 Есета по Европейска интеграция
 Планове по Финанси
 Анализи по Политология
 Реферати по Анатомия
 Анализи по Планиране и прогнозиране
 Есета по Геополитика
 Теми по Музика
 Виж всички

© 2018 Learn.bg - Всички права запазени! - Условия за позлване - Политика за защита на личните данни - За контакти: info@(at)learn.bg